بیشتر درباره اهداف
بزرگ ما
بدانید...

گروه فروشگاه‌های زنجیره‌ای محسن ایده شکل‌گیری گروه فروشگاه‌های زنجیره‌ای محسن از سال ۱۳۹۹ با رویکرد عرضه کالا‌های اساسی و ارزان در هسته‌ی اصلی و مرکزی مجموعه شکل گرفت. با این تفکر و آگاهی از شرایط رقابتی بازار و افزایش روزافزون فعالان صنعت خرده‌فروشی در این فضا، تلاش کردیم با تمرکز بر عرضه محصولات FMCG و حضور گسترده در سراسر کشور جای خود را در میان مخاطبان و مشتریانمان پیدا کنیم. اولین فروشگاه محسن در سال ۱۳۹۹ و در تهران به بهره‌برداری رسید و در همان دوران با حضور در شهرهای تهران، اصفهان، البرز، شیراز، اهواز، تبریز، کرمان و ده‌ها شهر دیگر تعداد شعب گروه را به بیش از ۱۲۰ فروشگاه رساندیم و توانستیم خود را در زمره‌ی فروشگاه‌های زنجیره‌ای به مخاطبانمان معرفی کنیم. یکی دیگر از اهداف و برنامه‌های گروه، حضور فعال در عرصه‌ی فروش آنلاین و عرضه خدمات به مشتریان از طریق سایت، اپلیکیشن و تلفن بوده است که در این مدت از سوی دست‌اندرکاران فروشگاه‌های زنجیره‌ای محسن دنبال شد و تلاش داریم با توان بیشتر و تدوین برنامه‌های دقیق و کارشناسی شده این فعالیت را پررنگ‌تر کرده و به حجم فعالیت آن سرعت ببخشیم. حالا و با گذشت زمان، گروه فروشگاه‌های زنجیره‌ای محسن در صدد است با راه‌اندازی شکل دیگری از شعب خود در مقیاس یک هایپرمارکت، سهم بیشتری از بازار خرده فروشی کشور را از آن خود کند. گروه محسن اهداف بزرگ و کلانی را دنبال می‌کند و تلاشش بر آن است با تکیه بر دانش و تخصص همکاران مجموعه علاوه بر بهبود کیفیت خدمات، مسیری روشن و هدفمند را برای آینده کسب و کار خرده‌فروشی خود ترسیم نماید. این شرکت از بهمن ماه سال ۱۴۰۲ با سهام ۱۰۰ درصدی به هلدینگ نگین گردشگری ایرانیان واگذار شد. 

ما با شرکای بزرگی در سراسر ایران
همکاری می کنیم تا بتوانیم
اعتمادتان را جلب کنیم

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.